Campar.

Nu var det allt längesen, men jag har mina anledningar. Jag är och campar helt enkelt, visst vi har pappas laptop men man vill ju inte sitta här hela dagarna men nu sitter jag här och uppdaterar.

Kom hit på onsdag kväll, vi satt och mös med mamma och pappa. Sedan kom torsdagen, det var då vi skulle fira min 20-års dag. Vilket vi också gjorde. Vi gick ner till restaurangen då vi visste att JR min favvo trubbis ! Skulle spela där. Dock är han inte min favvis längre eftersom han bara körde meduza dagen därpå. Men skit samma. VI kommer dit och sedan så ropar han upp mig på scenen och jag visste att det var pappa som hållt på. Alla reste sig upp och  sjöng jag må hon leva. Pinsamt värre. Pappas två WOW kompisar var där också. Så det blev ett riktigt firande, och jag måste säga att jag var DYNGER. Jag vet knappt hur jag kom hem. Jag ångrar inte en sekund att jag inte hade en stor BAOTA fest. För det här blev så jävla mycket bättre. Kusinen min var också med.  Så kvällen blev mer än lyckad.

Sedan kom fredagen och jag hade redan då bestämt mig för att följa med ut men inte dricka. Så blev inte fallet. Jag blev dynger igen. Emma, Anton och Daniel kom upp. Och denna gång körde JR meduza så det sög. Men vi kom i alla fall hem : ) Lördagen blev lugn med grillning och cola. Och så var vi och badade i poolen. Linnéa frös jättemycket men det gjorde inget för hon älskar att bada.
 
Och igår så åkte min kära mor och far hem samt syskonskaran. Om man nu kan kalla det skara? Aja whatever.  Så Erik och jag och Nea gick ut och gick, gungade lite och gick ut på en fin brygga och kastade sten Dock förlorade jag HELA tiden, men Erik är kille. Jag är tjej. Men det behöver inte alltid betyda att killen är starkare, jag säger bara att jag hade en dålig armdag igår.

Så vad händer idag ? Inget än så länge, jag tycker bara att det är skönt att inte ha en massa måsten, vilket man inte har när man campar.

Nu får jag väl kolla ansiktsboken lite, och JA jag ångrar att jag inte tog med mig kamerasladden för att lägga in lite bilder.

Eventulla stavfel beror denna gången på laptopen.

Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0