Heeeelt Schluuut.







Helt totalt SCHLUT är jag nu. Går upp halv åtta för att  stänga in katterna i sovrummet, fem överhalv kommer Gandalf. Han går o lägger sig för att vila upp sig innan han sätter igång. Harrejävlar. Upp i soffan, ner på golvet runt runt runt. Jag är svett, en dusch behövs. Och jag skall ta en välbehövlig sådan när Anton kommer och hämtar jycken. Linnéa somnade som tur var. Men jag behöver ju inte ut och springa när man har honom hemma. Jag vill inte leka med honom heller för han bits så jäkla hårt. Men men. Nu sover han, haha han kanske har lite ont i nackskinnet, men det är han värd.


Sedan måste jag säga att jag har haft världens sämsta natt på år och dar. Det var varmt i sovrummet Linnéa vaknade och ville ha hela sängen för sig själv, och jag kan inte ligga och klibba med Erik när det är så varmt, så jag gick upp och bäddade bäddsoffan gav Nea mat sedan somnade hon, inte jag. Nej nej Anna Pihl var på teve så kunde inte slita blicken. Såå ja nu sitter man här som en zombie. Massage? Ja tack.




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0