Hemma igen.

Nu är vi hemma igen och skall inte iväg på någon lång semester på ett bra tag :) Dock ska vi iväg nästa vecka jag och Erik för att åka till Stockholm för att sedan ta Birka båten till Mariehamn tur och retur. Då har vi varit förlovade i ett år , så det blir nog något att fira. Nea får stanna hemma hos mormor och morfar.

Kort om våran trip i värmland. Som ni vet så startade vi på Årjängs camping, och jag har nog aldrig haft så skoj i en sjö som jag hade då. Anton och jag var och badade nästan varje dag i alla fall. Och det var så roliga badleksaker i vattnet så jag skrattade hela tiden. Men man blirså himla svag och så himla tung när man ska upp på grejjorna, men det är tur att man har en stark bror !

Sedan åkte vi på torsdagen vidare till min kusin och hennes man och barn. HAde lite kräftskiva på kvällen där. Och dagen efetr kom Erik, och en dag har nog aldrig gått så himla långsamt. Varit utan varandra i fem dagar och det kändes som en evighet. Men till slut var han där :) Vi åt och sedan åkte de ut för att skjuta lerduvor. Och mamma, jag, min kusin och hennes dotter åkte och badade :) För att sedan åka upp till lerduveskjutningen.

Sedan var det bara slappa och slappa. Och det är så himla skönt.



Nu tillbaka till verkligheten. Vanliga rutiner vilket är jätteskönt. Nea sitter och leker på golvet men jag har insett att hon absolut inte vill leka själv längre. Så får väl ta och slå mig ner bredvid henne.





Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Anthon

Du gnäller alltså över fem dagar ifrån varandra. Jag och min tjej kan vara borta ifrån varandra veckovis ibland. Välkommen till verkligheten Hiller ;) ni som varit ihop så länge liksom.

2009-08-19 @ 07:29:58
URL: http://andypanandy.blogg.se/
Postat av: Mami

Anthon, vi har aldrig varit ifrån varandra så länge på två år. Och när man har bebis blir man helt slut om man inte får den avlastningen ;)

2009-08-19 @ 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0