Kattmödaren.

Jag är inte så insatt i själva fallet, har bara hört lite om det, läst om det på ansiktboken och i andras bloggar MEN jag vill bara yttra mig i att jag fick en inbjudan till en grupp som tyckte att den här mannen skall torteras. Jag gick inte med. Killen är SJUK! Helt totalt SJUK! Då skall man inte torteras. Det är min mening i det hela, de som skall torteras det är de människorna som våldtar kvinnor och barn OM de inte är sjuka. Å andra sidan tycker jag väldigt många blir dömda till psykiatrisk vård när de gjort ett brott. Men samtidigt så kanske det finns så många sjuka människor?

Tyckte i alla fall att gruppen kändes onödig att gå med i.



Jag tänker tillbaka på hur mysigt vi hade det på campingen i år. Lidköping, även fast själva campingen var helt platt, så hade vi vänern. Asså att bara kunna ta på sig shorts och ett linne ta solstolen och sätta sig utanför förtältet, en sån sak gör att man uppskattar allt. Vi hade fint väder från och med onsdag och framåt. Simmade med mamma i vänern till solnedgången och hon sa "Det här är ett ögonblick jag aldrig kommer glömma" Och det är det inte heller. Nästa år blir det troligtvis Finland. Och sedan lite camping hoppas jag på ! Nea är ju ett och ett halvt år då. Tiden går fort för på lördag är hon faktiskt SJU månader, hajjar ni ? SJU MÅNADER! Snart ett år. Såg en väns bebis häromdagen, oooh Gud så söt. Man blir ju sugen på fler.


Vädret ska bli fint idag, upp mot 29 grader i Göteborg. Galet varmt. Ska passa mamma och pappas jycke så det får väl bli en promenad till parken kanske? Där kan han ju KANSKE vara lite snäll, i skuggan.

Igår nätshoppade vi. Ingen billig nota. Men det är det värt. Och jag har tänkt efter, det är så himla mycket skönare att nätshoppa än att gå i stan. För det första så är det ingen stress, man kan i lugn och ro till lite musik välja det man vill ha. Sedan så får man hem kläderna och kan testa i lugn och ro. Och så kryper latmasken fram, man slipper ju GÅ så LÄNGE.


Sedan vill jag bara säga att jag har världens Snällade unge. Hon kan sitta och leka i TIMMAR själv. Jag behöver inte ens blanda mig i. Och gör jag det så tittar hon bara på mig.

Nej nu får jag väl sitta i soffan med kaffet ett tag !




                                                                                              Älskar Er
                                                                                         Erik & Linnéa
                                                                                                 <3



Over n out. Mami




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0