Long time ago.

Yesss. And I´m sorry. Vart ute på alldeles för mycket vift för att ens haft tid för att skriva något vettigt.

Vet inte vart jag avslutade sist men detta blir spännande.


Jag och Erik har varit förlovade i ett år nu, (fråga mig inte varför jag inte har ringen på mig) och vi ville fira detta med att ta en kryssning till Åland med Birka Cruises. Så vi lämnade av Nea hos mamma o pappa på tisdag morgon och begav oss in till staden för att ta tåget till la Stockholma. När vi är uppe i Stockholm så känner man sig som vanligt som en LÅNGSAM Göteborgare men det gjorde inget. Förrän två äldre damer kör om mig och Erik på trottoaren. Då känner man, fy fan vad gött att jag inte bo i denna stresstad. Vi åt lite glass och hamburgare och så innan vi gick på båten ! Väl på båten som skulle gå klockan sex fick vi våran hytt klockan halv sex och då stupade vi. Sov ett tag för att sedan äta en blodig ryggbiff (BLÄH) . Sedan mös vi hela resan.


Var jättekul att komma hem till prinsessan också. Som då lärt sig att ställa sig upp i sängen. ...Och nu sitter man framför datorn igen. Skönt att känna att nu är vi hemma ett tag faktiskt. Och idag har det varit höst, så då måste ni väl ändå hålla med mig om att mina höstgardiner passar in ?!




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0