Skaraborg runt för ett spel.

Det är heeelt galet, hemma i Götet så hade man bara kunnat åka in till stan och så hade man hittat ett spel. Liksom ett vanligt sällskaps spel. Men här i Lidköping så är det jag vet inte vad. Vi åkte först in till Lid köping för att se oss omkring, gick in på BR-leksaker för att kika på om det fanns något spel som jag och Erik kunde spela nu ikväll när Linnéa somnat. Men nej. Så vi bestämmer oss för att åka till Skara. Vi gör ett stopp på Statoil för att ge Nea käk och rullar sedan vidare till Skara sommarland, det så kallade köpcentrumet. Hm. Fanns typ inga affärer där. Inga med spel i alla fall. Gick in i en affär där det stod "Alla plagg 30:- eller 4 st för 100:-" Vi trallade in...Hittade inget fint men så trallade vi oss vidare och kom till barnklädeshörnan. Vad ser man då? En pyamas där det står By Ellos med en fläck på? Och så går man runt där står det en korg och på korgen sitter en lapp "Sexiga underkläder" Då bestämde vi oss för att gå ut. Vi åkte tillbaka till skara centrum, typ, Julahuset. Letade liiiiite till. Men näe. Blev godis, en korsordstidning och en ny pyamas till Linnéa.

Så nu sitter jag här, i yttertältet och myser av min vinst. Erik och jag spelade 500. Jag vann. Sånt är coolt. Med tanke på att Erik försökte fuska ett antal gånger. Fuska öppet, har ni sett på maken? Tänka sig.


26 veckor kvar tills jag återgår till mitt jobb. TJUGOSEX veckor!!!!! Säger man så, får jag panik...Säger man sex månader......Så lutar jag mig tillbaka och småler. Men ändå, Linnéa är snart sju månader och det är helt galet. Men men. Som det där gamla programmet "Det kommer mera". Vi sätter punkt där.

Godnatt !


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Va mysig blogg du har! :)

2009-08-07 @ 00:15:50
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0