Underbart.

Ibland är livet underbart. Som idag. Det är underbart väder, underbart varmt i vänern och underbara människor runt omkring mig, dvs Erik och Nea. Finns det några bättre? Nä det gör det faktiskt inte.

Måste säga att jag förstår mig inte på esskas napphållare, "Nu, passar till alla esskas nappar" Förutom Linnéas eller? Blir nog ett mail till dom så att dom får förklara hur man gör liksom. Allt är inte lätt. Sedan liberos swimmingpants? Lyfte upp Linnéa från vagnen och fick alla hennes kiss på mig, och då undrar jag "hur gör man ?" Jaja nog om det.


Sitter under parasollet utanför förtältet med laptopen i knät. Det fläktar varmt på mig. Myggbettet från igår rivs lite. Men jag klagar inte. För idag är det underbart. Alla problem (om det nu finns några) får vänta tills imon.

På söndag åker vi hem. Och jag tycker nog att det känns lite vemodigt. Om det nu är så man säger. Samtidigt kommer det bli så skönt att komma hem med lite mera space.


Ne ska man ta sin stol och dra sig ut i solen igen? Hejjagärrödpåbröstet. Men det gör inget. Inte förrän ikväll.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0