1 timme.

1 Timme kvar av mitt tonårsliv, varför gör jag ens en sån stor grejj av det ? Haha. Löjligt. 


Måste säga att jag njuter av varenda sekund som Erik har semester. Det är så mysigt att kunna sitta uppe på kvällarna helt själva. Annars får han ju gå och lägga sig i tid.

Idag har vi varit hos Eriks farbror mysigt och jättego rabarberpaj ! Helt galet.

Ville egentligen inte skriva så mycket för tillfället, utan det var mest att jag behövde skriva för att jag läst en sak som gör mig först lite arg, sedan småler jag och sedan känner jag, "Du fattar fortfarande inte va?" Du är galen. That´s why. Mouha.




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0