Hemma från Strömstad!

Igår kom vi hem från Strömstad, och man kan ju säga borta bra men hemma bäst. För så är det alltid. Ja vi bara mös så det finns inte så mycket mer att säga.


Bror kom hem igår också så han ska bo hos oss tills på onsdag i alla fall. Men idag ska vi till BVC med Linnéa och sedan in till stan. Shoppa litegranna :P

Måste medge att jag håller på att smörja in mig med brun utan sol som ett as ! För på fredag ska jag ha min fransklänning. Och då är det snyggast utan nylonisar!!! Men vi får se hur jag lyckas.

Jag har blivit lite snorig, bror också. Och jag tror att varje gång jag nyser så har jag fått svininfluensan. Jag är rädd för den. Eller jag är rädd att Linnéa ska få den. Men hallå. Ska jag isolera oss?

Onsdag kväll blir det camping. I 10 dagar ! SEMESTER !


Ne nu får jag göra i ordning mig och sedan bada Linnéa, blir nog i vasken idag.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0