Strömstad

Nu har jag varit tjugo såpass länge att jag känner mig bekväm i rollen... ( : Haft kalas här då Eriks familj, Emma och Cicci kom på besök! Blev tårta och lite mera !!! Massor med fina paket:

- BH & trosor (Av Erik)
- En biltvättsklänning (skulle Frida kalla den) Men en Fransklänning (Av Linnéa och Erik)
- Två scrapbookingset (Eriks mor)
- Presentkort på H&M (Eriks far)
- En jääättefin ljusstake från Lillen !!!  Saknas bara ljuset !


Det blev lite mycket för Linnéa under kalaset, men det gick bra. Kanske är tänder? Eller bara allmänt främmande. Vet inte. Men hon hade pyttelite feber nu. Må vara tänderna. För hon bits.


Imorgon bär det av till Strömstad för en liten weekend. Ska bli skönt :)  Och imorgon, SÅ KOMMER MIN BESTÄLLNING FRÅN JOTEX!!! Helt galet, kommer väl inte kunna sova inatt !


Näe nu får jag nog pallra mig till sängen snart :)

Älskar Er
Erik & Linnéa
<3





Over n out. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0