Taggad till diskningen.

Det låter hur galet som helst, men jag var taggad till det STORA berget av disk vi hade. Erik sa att det var min disk, och jag tog det mer som en utmaning, att klättra detta berga, att erövra världen. Inte riktigt, men nästan. Och det gjorde jag också. Skärpning, ingen bra start på inlägget.

Idag: Handlat, åkt bil, handlat. Tjuvat bilbarnstol. Inte riktigt, men provåkt den har tösen allt gjort ! Men snart är det REDAN dags för att köpa en ny.

Konstigt, när man sitter i bilen och allt är tyst och lugnt, då sitter man och filurar lite över VAD man ska skriva i bloggen. Och när man väl sitter här så, står allting stilla.

Jag blev biten för första gången av Gandalf (För ni som inte vet, så är det mamma o pappas byracka till hund dom skaffat sig) idag. Han trodde att mitt finger var en penna. Det gjorde ont.


Igår var det match, Hisingsbacka FC - Academica Sefarti (Venezuela). Jag må säga att det var jäkligt jämnt i början. Tills dom här sydamerikanarna hade uppfunnit "jag slänger mig dit så får jag frispark"  Så medan dom slängde sig hitan och ditan och itne fick frisparkar så hann ju HBFC göra 4 mål. Matchen slutade 4-0 HBFC. Undra om Academica Sefarti harnågra spelare kvar till Gothia? Dom fick bära en del spelare ut från planen. Och Eriks Lillebrors mål. DET VAR INTE O LEKA MED! Från halva plan rakt (nästan rakt) IN I MÅL!!!



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0