Försäkringskassan

Idag har varit en skön dag. Unga mammor gruppen sen hem till mormor ochmorfar för att sova. Och sedan hem till älsklingen som gjort käk. Gött som satan. Linnéa jollrar lika mycket idag och jag blir bara piggare och piggare för var dag som går. Har väl egentligen inte så mycket att uppdatera med.

Försäkringskassan ringde när vi var på väg till brännö i måndags... Men då sa jag att de får höra av sig dagen efter. Och det gjorde dem igår. Hon frågade hur mycket jag kan betala i månaden. Jag sa 50 kr (För det syns knappt) då blev hon tyst ett tag och sa sedan.........Ja......Då är det slutbetalt.....År....2013. Mouhaha. I don´t care liksom. Bara jag inte lägger märke till det efetrsom dt är dom som gjort fel.


Nu ska jag spela CSI Take care!

Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0