Home again.

Hemma igen och det känns jätteskönt faktiskt. Men måste medge att det var riktigt skönt att vara borta en liten tripp också. Vi hade det jättemysigt. Köpte ny mascara och ny tabortögonbryngrejj. (Värsta spacegrejjen btw, med lampa o grejjer). På vägen hem så stannade vi en gång. I östergötland? Vet inte vilken stad ingenting, men det stod välkommen till Östergötland. Så jag antar att det var där vi var. Sedan så stannade vi inte en enda gång mer för Linnéas skull. UTan bara för att Erik behövde luft och andas cancer. Men sedan så åkte vi vidare och vi var väl hemma runt ett. Linnéa vill inte sova eftersom hon sovit sin nattsömn i bilen, så jag satte på "I taket lyser stjärnorna". Och såg en stund för att sedan avsluta den på morgonen. Måste säga att filmen var bra. Sorglig. Det var liksom sorgligt igenom hela filmen, men tyvärr är det väl sanningen för en del. Se den men ha inga förhoppningar. Boken var bättre. 


Idag är det väl ta det lugnt, längtar enormt mycket till Erik kommer hem så jag kan få nana lite. O sedan städa. Det behövs. På Lördag fyller bror 14. Hajjar ni ?! FJORTON ÅR! omg. Och sedan är det träff med gymnasieklassen, och jag ska få ta min student. SOm jag missade förra året. Mouha.

Ne nu ska väl mamma gå och jobba så jag får gå upp och ta  hand om min prinsessa igen. Update later.


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami 

Kommentarer
Postat av: Anthon

Ey!



Noterade nu att du såg den filmen ;) undra vems bror som filmat den? Hmm...



Puss milf!

2009-06-16 @ 16:43:57
URL: http://andypanandy.blogg.se/
Postat av: Mami.

Wooow? Din bror?

2009-06-16 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0