Jepp, om det var någon som såg...

Så var det JAG som ramlade på bussen ! Klantigajävlaaparsle. Jag hade igår varit i stan med Becca och gått runt i affärer och sen fikat :) Jätte mysigt...Det måste vi göra om :) Sedan så gick jag till min buss, 520....Och ser då att det kommer en buss 16:95 och en 16:10. Men jag ser också att den som går 16:05 är en sån jobbig buss med trappor. Men smart som jag är tänkte jag, nää fö fan ska inte vara en jäkla chicken nu. Sagt och gjort, jag får hjälp upp av en kille på bussen. Får i ordning vagnen och allt....Och där barnvagnarna står så är det sånna säten som man fäller upp. Och jag smartass tog självklart förgivet att de var nerfällda. NOT. Jag sätter mig på golvet som en full liten hare och säger ojj för att sedan snabbt resa mig upp igen. "Fyyy fan vad piiiinsamt". *Hm...*

Idag har vi tvättat från 08:00-20:00. Coolt. Imon är det finland och silja. Så nästa update är på Måndag :)

Hoppas ni haft en mysig vecka och får en mysig helg för det ska jag ha !


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Måste göras om, får ses nästa vecka igen :)

2009-06-05 @ 23:44:14
URL: http://bergendahlee.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahahahaha :D kan se det framför mig. Ett gott skratt med din rumpe-duns ;)

2009-06-06 @ 11:59:54
URL: http://sabefa.blogg.se/
Postat av: Mami

Haha. Jaja. Alla gör sina misstag. Men jag vågade mig i alla fall på bussen. Men undra vad dom som satt bakom mig tänkte. Ett huvud som bara försvinner. Mouha

2009-06-06 @ 12:44:47
Postat av: Hanna B

gaaaah hahahahahaha jag önskar jag var dääääär

2009-06-07 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0