"Köp kan ej medges"

Hej allihopa:)

Igår så åkte jag och mamma upp till Angered en sväng :) O jag klippte mig. Inte så stor skillnad med tanke på att jag faktiskt inte vill klippa av mitt långa hår. Men kan ju säga att det itne går till fossingarna längre. Bara knäna. Mouha.

Sedan gick vi ner på Edels för att titta lite. Jag handlade lite för 200 kronor. Kommer till kassan och skall dra mitt kort. "Köp medges ej" Kassören säger "Har do pengar på kortet?" "Ja men för fan skatten har ju kommit tänker jag" och drar det igen....Då fungerade det..Allt var frid och fröjd. Tills jag kommer hem och Erik fårgar om jag handlat för 900 (Med klippning och allt) då sa jag naaaj max 700 kr...Då har Edels, tjyyyvarna dragit 200 kronor TVÅ gånger! Nötter, hade tänkt åka upp dit nu och säga att jag ska ha tillbaka pengarna...Men det är ju ingen idé idag eftersom det ändå står "Reservation kortköp" På kontoutdraget. Måste vänta tills det står Edels. Annars har jag ju inga bevis. Men dom måste ju sett att dom gått + 200 kronor igår. Puckon!

Sedan åkte vi hem och jag började tvätta  :) Jag ska banimej bli duktig på det dära. Inte en månad emellan varje tvätt nu inte! Nepps, 7 dagar gick det nu och det var fyra maskiner!!! I´m in heaven.

Idag är typ den första dagen på hela veckan som Älsklingen kommer att komma hem DIREKT efter jobbet! Jätteskönt :) Så vi ska mysa framför tv:n vi tre ikväll.

I morse vaknade Linnéa klockan SEX första gången. Men hon somnade om igen. Skönt. Sedan väckte hon mig 10:24 andra gången. Hajjar ni? Jag har världens DRÖM unge. Heaven heaven....Så, nej jag har inte blivit avskräckt med att skaffa barn som alla frågar. Jag skulle kunna skaffa 100 till om det skulle vara så här lätt. Men som sagt jag tar inte upp henne direkt när hon skriker så då är hon inte så känslig heller. Allt går som det ska. Synd att jag mådde så kasst efter förlossningen bara. HAde jag inte gjort det så hade det varit heaven *3. Men men. Jag har världens finaste flicka och älskling :) Så jag är nöjd. Mer än nöjd.


Gud vad jag känner att jag ordbajsar. Stackare. Imon är det i alla fall klassträff. Får la se hur många som dyker upp men hade vart jätteskoj om det var jättemånga! Och beroende på vädret så kanske jag tar med Linnéa en stund :)


Ne nu vill hon sova här och jag måste se till att hon gör det :)


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hej Sanna ingen ide att du går tillbaka till Edels de kan inget göra ändå. Du måste kontakta banken direkt. Kram Eva-Lena.

2009-06-12 @ 17:39:30
Postat av: Mami.

Fanken då! Får göra det imorgon då ! Tack!!!

2009-06-12 @ 21:40:45
Postat av: Anonym

Det var så lite så.

2009-06-12 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0