Lååång kväll.

Japp igår var det en så kallad klassträff, jävligt dåligt av många att inte dyka upp. Min åsikt. Fast de som dök upp. Känn er stolta. Vi spelade lite kubb snacka med stockholmare....Sen bestämde vi oss för att dra vidare. Jag och Sandra. Sofia gick hem o blev en tupp igen. Sen får man la ha en kurs i "hur man drar sitt visakort med chip i " Till Sofia:) En annan gång. Vi hamnade på Cicero i Linné. Öl,vin, cider 29 kronor. Kändes rimligt. Drack tre cider på minre än 40 minuter. Och ja, när man reste sig då var man ju dynger också. Min siz kom och slog sig ner också (: Vi gick vidare efter snack med en jobbarkompis till PC där blev det en cider till. Sen ja, sen så kommer vi till det roliga. GAtumusikanter. Blev vårat nästa stopp, förutom Anthons som blev vid domkyrkan. Vi dansade lite på bron och gick sedan vidare till trädgårn där vi stod i kö och gick ur kön för att gå till blvd. SOM SÖG. Andra gången jag är där nu på ca 1 månad. Och bosktavligt talat, VAD HAR HÄNT MED MUSIKEN? Jag kommer aldrig mer att gå dit. ALDRIG. SKITMUSIK. Men dom hade nya enkronor där i alla fall. Sedan drog jag och siz till Kebabhouse ( KÄRLEK) Och sedan hämtade Emmas boy oss. Sedan var det läggdags.


Läste i GP att det har varit två våldtäckter i Angered inatt. Sånt skrämmer mig. Äckliga gubbar. En var 16 och den andra var 38. Usch.


Erik håller på med maten, Fläskkarré med potatis och gräddsås(och broccoli).


Lång kväll, men hyfsad okej ändå :)


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: sandra

Vi får hitta ett nytt ställe Slärre, Blvd e kasst! men roligt vart de iaf :) får göras om snart igen :)

2009-06-15 @ 13:35:35
Postat av: Sara

Det låter som en rolig utekväll enligt mig :) skulle också vilja klara mig på några cider, om jag bara kunde dricka det utan att börja må illa utav bara en enda klunk! så jävla äckligt med alkohol cider!



Utseendet ser grrreat ut. like your new header:)

2009-06-15 @ 14:16:48
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0