Linnéa fem månader.

Igår vaccinerades min lilla flicka och i morse vaknar hon med skyhög feber. Tyckte jag 39,4. Så det blev alvedon och grinighet hela dagen. Var hos Cicci och hennes mor i stugan idag också. Men Linnéa var så kinkig att det gick knappt. SÅ vi käkade några gubbar sen gick vi hem till mormor & morfar igen !

Kickoff på fredag, och taggad? JA!. Lätt också. Kommer bli så bäst. Bästa personer, bästa stad bästa allt. Så är det bara.


"Vad tycker du Göteborg ska heta på engelska? Göteborg eller Gothenburg?" Men hallå eller, försök få tyskarna att uttala ö. Tror Gothenburg blir bäst.


Fråga mig inte hur jag lyckades räkna ut att hon är 0,416 år gammal för jag kommer inte ihåg hur jag gjorde eller om det ens är rätt, matte b? Godkänd må jag säga.






För övrigt så har jag lagt upp mina ZOUL byxor på tradera. Hm.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0