Me like Keso.

Har faktiskt beslutat mig för att köpa keso, ingen big deal tänker ni. Men för mig är det det. För då har jag något att äta till lunch. Vilket jag aldrig gör. Big deal? Jupp.

Trodde Erik skulle komma hem direkt efetr jobbet, men icke sa nicke. Han ska stanna och slipa sina stötfångare. Oh jag som redan gjort i ordning mig och allt. JOBBIGT. Då hade jag ju kunnat sova. Btw så är Nea fruktansvärt grinig, men hon är ju så otroligt söt när hon är det. Hon är förkyld, så hon får vara grinig.

Hade tänkt att då kan jag ju åka upp till Angered för att handla så länge....Litegranna i alla fall. Men Erik vill inte ha med sig barnvagnen för vi ska STORhandla. Damn. Aja får la sitta här o filura och leka tittut. Det är roligare. (:


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha. Det kan man minst sagt säga. Innan var man i döttrarnas ålder och tyckte att stora systern var jätte vacker. Men självklart har pappan blivit snygg... efter alla dessa år



Keso är jätte gott! I alla fall original :D

2009-06-10 @ 18:03:40
URL: http://sabefa.blogg.se/
Postat av: Anonym

KESO! KESO! :D

2009-06-10 @ 19:35:24
Postat av: Anonym

keso me like =)

2009-06-10 @ 20:55:19
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0