Öppna förskolan.

I morse ville lilla Linnéa gå upp klockan 07:00, vilket hennes mamma tycker är alldeles FÖR tidigt! Så jag lyfte över henne i min säng och bytte blöja sen såg jag att hon hölll på att somna igen så vi sov en timme till. Klockan 08:00 är en rimlig tid. Det fungerar. Så jag tänkte ääääh vi kan lika väl gå bort till öppna förskolan ändå. Även fast jag tänkt ha en pyamasday. Men vi trallade bort efter frukosten. Det var inte så många barn vilket var jätteskönt! Och vi sjöng och fikade tillsammans, sen var vi ett par som satt kvar jättelänge och pratade. Det var mysigt. 

Efter det gick vi hem till mormor och morfar, och på vägen hälsade vi på Carro & Ellen. Så stor hon blivit! Sen stannade vi hos mormor och morfar jättelänge, tills jag fick min idé att åka upp till Malin. Så vi åkte upp och Malin mötte oss för att putta vagnen i den backen ärinte easy. Så vi drack kaffe och käkade middag :) Sen bajsade Linnéa och så snälls om Malin är så fick vi byta blöja i  hennes säng ! Generöst! Sedan skulle vi hem igen, Linnéa blev trött :( Så vi gick ner och Malin följde oss. Väl nere i busskuren pratar vi gamla roliga minnen. Älgar. OCh då kom jag på en älgupplevelse med Hanna och Cicci!

Vi hade vart i smörvattnet och badat. Hanna skjutsade Cicci på pakethållaren och jag (klenfis) hade en egen cykel. Helt plötsligt så ser vi ett par älgar, mitt på en äng. Och jag tänker shiiiit nu måste jag ändå köra på. Hanna blir så nervös så att hon ramlar med Cicci på pakethållaren. Och Ego som man är....Så skiter jag i dom medans dom ligger och sprattlar i gruset så kör jag på som fan. Hahaha vilken upplevelse. Men det vi inte såg var att älgarna stod bakom ett staket. Illa.


Ne nu sitter Linnéa bakom mig och tjötar. Kanske vill ha gröt? Får la testa :P


Älsklingen kommer hem snart, han är på match. HSFC- Romelanda. 


Älskar Er 
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0