Snart, älskling, snart kommer vi.

Ja, Det blir en sväng till Linnéas Pappa och MIN älskling på sjukan. Man längtar SÅÅÅÅÅ mycket när man är hemma, och man NJUTER sååå mycket när vi är där. Vill ju inte åka hem. Men han måste få vila också.
Han har i alla fall inte ont längre. Det är skönt, och då gör det inte ont i mig heller.


Undra hur länge han blir sjuksriven nu då? Och det var synd att det hände nu i midsommar, när vi har släktingar här. Förra året kunde jag knappt träffa dom heller för att jag var gravid och bara spydde hela dagarna. Men nästa år tar vi igen det? Eller hur älskling?


Kickoff på fredag. Men som alltid kan jag inte komma. Det är segt. Men ska ha över mor och far på middag. Vi ska spela monopol och gandalf ska skrämma mina katter. Så eee det.

Det känns konstigt. Man har ju olika sysslor här hemma, och en av Eriks är kattlådan. Jag stod och duschade och såg HELVETE va fan. Den måste göras!!!! Stackars katter, ser inte röken av oss denna helgen. Och när vi sover så stänger jag in dem i köket.

För övrigt vill jag bara berätta att Islands bidrag till Eurovision är farligt bra. Älskar den.





*Grattis Janita.*



Älskar dig Erik, du anar inte.


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Hanna B

jag har fan haft islands bidrag på huvudet en massa på jobbet. somehow :D

2009-06-20 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0