Dåligt.

Dåligt posten, dåligt !!! Mitt jävla scrapbooking har inte kommit ännu!! Blir galen av att bara gå och vänta...

Och sedan blir jag jäkligt LESS på den jävla fuckkassan. DOM har betalat ut för MYCKET till mig, JAG ringer och säger att jag har fått för MYCKET, dom ber mig betala tillbaka, helt okej men jag kan inte betala tillbaka allt på en gång för att det är 2025 kronor det handlar om suckers. Så då får jag göra upp en avbetalningsplan vilket innebär att JAG får betala RÄNTA på skiten, AVIAVGIFT, för att DOM har gjort fel ? Suckers fuckers whatever. Skaffa folk som verkligen kan arbeta. Om jag ringer in och säger att jag inte ska jobba dessa 15 dagar på månaden, skriv inte bara IN det gör något åt skiten också. Dom har noll koll, Erik har varit pappaledigt samtidigt som jag varit mammaledig....Samtidigt som jag har jobbat. Blir så arg. Men men dom ska allt får höra.....När jag ringer dom. Ingen ränta ska jag betala i alla fall....Det kan dom glömma...

Nu till roligare saker...Vi var på öppna förskolan i morse och mamma följde med :) Det var jättemysigt och Linnéa var alldeles till sig så glad var hon. Hon pratade med en killkompis som tog henne i fingret och så lekte hon med tåget...Ja det har varit en helt underbar dag egentligen, men så finns det dom små bagatellerna som ligger och skaver som en sten i skon.

Men det var en dag hemma hos mamma och pappa vilket var jätteskönt. Erik är på väg hem....Står med varningsblinkers precis innan tingstadstunneln.....Så om ni ser honom kan ni ju vinka...Motorn kokade nästan eller något.....Så han kmr hem senare än vad jag räknat med....Men nu är det gordon. Take care!


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0