Damn, I´m so fucking good.

Jag är så stoooolt över att jag lyckats designa min blogg alldeles själv. Det är alltså här jag kommer att fortsätta att skriva om vårat liv :) Känns gött att trivas för en gångs skull vilket jag inte gjorde på den gamla och den gick liksom inte att designa på samma sätt....Dock har det varit lite svårt med tanke på att Linnéa är lite kinkig idag, kanske gaddarna? vet inte...

Det finns väl ganska mycket att uppdatera om sen jag skrev sist på den gamla bloggen....Linnéa växer och blir stor, redan tre och en halv månad. Jag har börjat ge henne smakportioner !!! Funfunfun....Dock är hon allergisk mot katrinplommon, eller ja, i alla fall överkänslig. Blev helt prickig på kinderna. Sötnosen!

Kryssningen till åbo börjar närma sig också, ska bli så skönt. Vi har dock inte bestämmt oss för vilket färdsätt det blir till el Stockholmo.

Sen blire väl ullared, förhoppningsvis i sommar också ! Behöver lite nya kläder till busen, sommarkläder.

Ja, skulle vart på bvc idag....Men orkade inte, får nog bli imorn. Ska bara väga och mäta, för att hon inte hade gått upp så mkt sist....Men vad gör det då? Hon var ju magsjuk ffs! Det är ju rena batningsmetoden. Enkel sådan bara att den är liksom ansträngande....Höhö.









Ne nu får jag väl ta hand om min lilla Plutt....

                                                                       
                                                                                              Älskar Er
                                                                                           Erik & Linnéa
                                                 

Kommentarer
Postat av: Hanna B

2009-05-12 @ 16:51:31
Postat av: hanna b

schnyyyygg :D och så lätt adress också.. bara att flytta punkten ;)

2009-05-12 @ 16:52:37
Postat av: Mami

Jag vet, jag tänkte faktiskt inte på det från början ! Helt grym är jag omedvetet till och med!

2009-05-13 @ 10:53:09
Postat av: Sara

Skita fint :D och jag följer den fortfarande lika troget, visste inte att du hade hunnit med så mkt sen sist bara! Ny blogg adress att länka med andra ord ;)

Linnéa är så himla söööööt. sån gulle plutt :)

2009-05-14 @ 23:30:06
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0