Hejhopp.

Nu har jag börjat med järntabletterna igen, och mitt humör börjar väl bli bättre :) Orkar redan mer...Men det är tur att Erik är ledig...Så kan han hjälpa till med Linnéa för det orkar jag absolut inte själv :(...Dock så får man jäkla biverkningar på järntabletterna....Tänker ej gå in på närmre detaljer. Plopp, u know. Blöh.

Lägger upp lite bilder fårn gårdagen..Linnéa fick leka med sin pipmugg..Vatten överallt....Kul att jag fick lite bilder på det i alla fall! Sedan är en bild när jag och mamma och Linnéa satt nere i parken på en filt och mööös. !










Ne nu är det vällla sovdags...Jag tar Linnéa inatt och imon på morronen...gondatt allihopa!


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Hanna B

gaah hon blir ju sötare för varje dag! och STÖRRE! Hon dricker ju ur pipmugg! mamma miaa... dom växer upp så snabbt! :P

2009-05-30 @ 23:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0