Tisdag redan.

Veckorna går så himla fort, speciellt när det är jobb framför en....Nästa helg så är det Finland i alla fall. Jätteskönt :) Sedan är det sommar och måste säga att beach 09 ser ljusare ut än beach 08. Haha loooser. Neepp Hänt mycket idag. Linnéa är helt slut.

I morse så vaknade vi av klockan :) Jag och Linnéa låg och znooooozzzzzza. Jätteskönt men sedan fick vi tummen ur och gick upp och gjorde i ordning oss...Sedan bar det av till öppna förskolan med Linda, dock ingen Liam.  =/ Men Linnéa fick träffat sin lille pojk där. Favoriten av alla barnen....Jättegölle :)  Sedan så gick vi hem snabbt imellan för Linnéa hade spytt ganska mkt så jag ville försäkra mig om att det inte var maginfluensa så gav henne käk hemma men det gick bra så vi gick till hjällbo - bvc första anhalten. Allt var priiima. Min lilla Linnéa blev kallad för buddha och därmed var hennes vikt och längd prima ballerina. Skönt. Sen pratade vi käk....Och sedan bar det av hem till Lilla Hanna. Jättemysigt, Hanna bakade bullar, Linnéa sov och jag slappade. Det var skönt det också. Men bullarna var verkligen mumsiga !!! (Fick med mig några hem, som när man gick på dagis)

Så fuskåkte vi hem med bussen på en fuskbiljett. Om någon frågar så säger jag att det var Hanna. Så det är nog lugnt ändå, urkundsförfalksning är det sista det är i alla fall ! Suckers Västtrafik!


Ont i huvudet har jag också :( Men det är väl vädret får vi  hoppas på. Erik är på väg hem och vi ska äta hamburgare :) Ska bli jättegott. På tal om mat så kom jag just på att jag fick smaka på keso+ knäckebröd + örtsalt hemma hos Hanna. Det var coolt......Och gott :)


Linnéa är så trött att jag kunde bära henne sovandes upp från vagnen till soffan och hon sover än. Då är man trött.


Så ne nu får jag göra något.....Typ massera mig själv? Whatever. Just det...Var hemma hos mamma & pappa förut...Tänkte att jag skulle ringa försäkringskassan. Och eftersom klockan var runt elva så tänkte jag att det är nog inte så lång kö...In your face liksom, "Du är nr 232 i kön" Där la jag på och väckte Linnéa istället.


Har inga bilder att läggaupp från idag, men vi var på match häromdagen så tänkte att jag lägger upp en därifrån istället :)








Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: hanna b

hahaha som på dagis! haha jag kanske borde bedriva ett dagis :D om alla ungar var som Linnéa asså :P

2009-05-27 @ 00:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0