Vårdcentral + bvc

Japp det är dagens utflykt, och ändå sitter jag i pyamas ännu. Ska till vårdcentralen för att ta prover på mig själv..Järnvärdet....Suck....Sedan till bvc för att väga och mäta Linnéa...Trejvligt....Kruxet är promenaden dit och hem...Känner inte alls för det....Men sånt är livet. Man måste även fast man ibland inte vill alls! Grejjen är bara....Att jag ska typ vara där tio hade jag planerat men det kan jag ju glömma.. HAHA. Kanske bara går till bvc och tar proverna någon annan dag? Hade vart skönt, jag blir så jäkla yr också....Och så får jag ju inte äta, nep nep blir inget med det någon får följa med !









Älskar Er
Erik & Linnéa



Over n out.. Mami




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0