Aschbergs.

Jag älskar hans egna talk.show på tisdagar. Den är underbar. Men det är konstigt att jag nästan alltid blir lite smått arg när jag sett det. Men det är väl för att jag är mer mänsklig. Tänker inte kommentera för mycket för att ge mig in i någon bloggvärldskrig eller något. HAHA men de kända bloggerskorna som dom uttryckte det är att de gör sig lite patetiska för att dra åt sig läsare. Nog om det.


Nu har jag börjat lite smått med femminuters metoden. Den fungerar bra för hon somnar inom 20 minuter båda gångerna. Så jag är stolt även fast det river i mig när hon skriker. Men det fungerar inte längre att vara uppe all night long.


Ne nu är det väl min tur att somna snart? Jobbiga saker imorgon men det är bara genomlida !



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0