Fredagsmys.

Här sitter jag och är lite krasslig. Stressymtom? Eller så har jag bara inte ätit okej den senaste dagen.

Skall snart sätta mig vid matbordet, Erik gör hamburgare och pommes ! mmmm, fast jag mår illa så stekt mat är ju inte den populäratse då.

De har varit o handlat i Angered. Just det precis, Fredagsmys !!!! Och vet ni vad jag tog? Bonjour "smetapåostmedkniv" på mina smörgåsrån ! Hajjar ni ? Inget chips. Är så jäkla sugen på detta att jag funderar på att äta det istället för middag. Men nepp, det lär jag ju aldrig få.


Inte idag, inte imorgon, inte i övermorgon men i överövermorgon kommer my lovely sister home !!!!!! Efter en månad away. SAKNA!!!! Blir en enoooorm kram!!!



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0