Grevinnan.

Precis sett klart på Idol eftersnack. Karolina "Grevinnan" Åkte ur, med all rätt må jag säga. Väldans tonsäker och jätteduktig sångerska, men jag tycker inte hon platsar i idol. Däremot borde det inte varit Eddie som stod bredvid utan Rabih. Inget emot Rabih han har en jättecool röst som är underbar, men ikväll räckte det inte.
Sedan Karolinas kjol, kanske hade något med att hon åkte ut också? Jag fick inga bra vibbar av den. Sorry.


Linnéa däckade i knät på mig i början av Idol, vilket var jättemysigt och hon sover still ! (Även fast Erik har fått gå in och slänga in nappen igen !)


Imorgon ska vi på middag hos farmor. Linnéa ska visa sin konst att krypa. Näe det är väl läggdags snart eller? Och om vems natt är de? INTE MIN I ALLA FALL!!!!! :D


Älskar Er OTROLIGT MYCKET !
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0