icecold.

Jag måste säga att det är SVINKALLT ute, det är OKTOBER my friends, OKTOBER!!!!! Om det här håller i sig vill jag inte veta hur kallt det blir i Dec/Jan. Helt galet antar jag. Har norrland flyttat ner kan man ju undra om man vill.


Inatt hade jag panik, inte panik i att jag mår dåligt. Utan panik i att jag var så sjukt trött och Linnéa bråkade med mig. Fick väcka Erik för annars hade jag nog gått hem till mamma och pappa. Är så sjukt trött överhuvudtaget. Vill bara iväg.


När jag vaknade satt Linnéa på sängkanten och jag blev livrädd, hon kunde ju faktiskt ramlat ner ju.


Kanske gå ner till parken en sväng sen? Vet inte ... Jag har i alla fall bestämt mig för att sätta på ansiktet idag. Idag ska jag se riktig ut.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Sara

Det snöade ju tidigare idag!! Så kallt är det verkligen!! Som tur är har jag mina fingervantar :D

2009-10-16 @ 13:49:32
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0