Läggas ner?

Jag funderar starkt på att lägga ner min blogg, eller i alla fall ha en liten bloggpaus. Får tänka lite på det, känner att jag inte hinner med att skriva, och när jag väl skriver är det ändå inget viktigt ändå. Så vi får se.

Erik och Linnéa är iväg på match, skönt att vara lite ensam, spela hög musik bara vara jag ! Sen får ju dom lite mera tid också, eftersom Linnéa har blivit så fruktansvärt mammig av sig...Inatt dög inte pappa alls, och det är klart att det gör ont i Erik när han inte kan trösta henne för att det är pappa, men så fort mamma kommer så är det lugnt igen. Skärpning, alla barn blir sånna i stort sett. Bara att härda ut för snart är det bara eran tid tillsammans ! ÄLSKAR ER SÅ MYCKET !!!!



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Kommentarer
Postat av: Sara

men du har ju en massa blogg pauser mest hela tiden! Så där kan du inte göra mot mig! En låååååång paus är bara för mycket! Fy på dig

2009-11-02 @ 00:31:46
URL: http://sabefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0