8 månader.

Om en vecka är Linnéa, Lilla Linnéa åtta månader. Det betyder att jag varit hemma i åtta och en halv månad. Vilket betyder ångest för då är det fyra månader kvar. Inte ens hälften av vad jag har varit hemma. I vilket fall så har vi köpt en gåvagn till hjärtat. Hon ställer sig upp hela tiden och så så vi insåg nog att det är dags snart, även fast hon har en gåstol.


Igår så möblerade jag om i vardagsrummet. Det blev fint men ovant. Men det löser sig om en vecka eller två så är det ett med ögat. Haha. Medan jag möblerade om var Nea och hennes pappa på fotbollsträning. Sedan åkte de och handlade och Erik inhandlade massor med åttamånaders-mat! Jag satte igång med det idag. Lilla tjejen förstår inte att man kan tugga så jag fick mixa de största bitarna ändå.


Saknar min lillesyster. Kap verde. Hmmmmm. Hoppas hon har det bra i alla fall.


Nu är det bad för Neas skull. Jag duschade igår så för mig blir det att sitta o titta på.




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3





Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0