Emma min femma.

Emma ringde igår igen ! Så detta är bara en uppdatering. Då hade dom varit hos läkaren igen och då hade dom tagit blodtryck/prover och urinprov och det visade sig vara en infektion eller något sånt i urinblåsan. Så hon fick massor med piller så nu får vi hoppas på att det går över, för än får hon inte komma hem. Absolut inte ! Har ju en överaskning som ska berättas för henne, men inte än ! Så di så.


Ska snart iväg in till staden för att möta upp Erik som vi sedan skall åka till hans farbror och dumpa hans bil. Sedan skall vi åka och köpa new COMPUTER ! Vi har fått nog av vårat flygplan till dator nu så det blir en ny :). Jag föreslog en laptop men det är inget för Erik det. Sedan ska vi till Gårdajohan också. Har jag bestämt. Sedan ska jag hem och laga my special gryta. Braziliansk.

Linnéa sitter på golvet med fjärrkontrollen i munnen men jag orkar inte bry mig :P Går den sönder so what, vi ska ju ändå köpa data. HAHA



Älskar Er
Erik & Linnéa
(& Emma)
<3



Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0