Nu händer det.

Ja tyvärr, jag har inte varit aktiv på jättelänge känns det som. Men Linnéa börjar kräva mer och jag kan inte längre sitta vid datorn som jag brukar eftersom hon vill ha mera uppmärksamhet. Vi sitter på golvet och busar (jääteskoj tycker Nea hela tiden) Själv tycker jag att det kan vara skoj ett tag men sen när den där nallen man håller i tappar rösten och bara vill läsa en bok eller slänga sig i soffan för o vila, då blire inte skoj. Nallen i handen glad min och tittiitiitiitii... Men jag gillart. Det gör jag.

Idag fick vi våran hoppgunga från tradera vilket jag trodde var ett mycket onödigt köp, men den var så himla bra på något sätt. Den var dansk, om det nu har med saken att göra. Haha det roliga var att hon tog betalt för emballage. Jääädrar var dyrt det måste vart, en Ica kasse och en coop kasse. Harregud. Men strunt samma det är bra studs och så....


Erik hämtade också idag Neas gåstol som från början blev en riktigt stor favorit. Vilket är skönt för att veta vart man har henne. Inte för att hon rör sig speciellt mycket men ändå. Hon kryper snart.


Igår var jag med en jobbarkompis och hennes tös i staden för att fika o promenera.

Idag blev det samma grejj fast med en klasskompis som fått barn för två månader sen :) Det var faktiskt jätteroligt och mysigt. Det är fruktansvärt roligt att träffa kompisar i sin egna ålder som har fått barn. Trore eller ej.


Fanken, har tänkt på dig i flera dagar nu Lillen. Får slänga iväg ett sms imorn och se om du lever :)


På lördag åker min lillasyster till Kap verde med sin boy för att stanna där i en månad, men nej jag är absolut inte avundsjuk. Nepps. Vi har planerat cykelsemester i Danmark, försök slå den !



För övrigt så får jag ta tag i fettet på magen och köra något åt det, för nu ser det inte ens normalt ut längre.




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0