Heja Gudrun friskt humör !

Jag håller stenhårt på Gudrun. I liiiike it...Hon har grym humor, hon är grym på å dansa och jag diggar att hon ställt upp i programmet.


Jag kom på Linnéa med hyss i morse. Jag är i köket och Nea i vardagsrummet varav att hon börjar NAMNAMNAM. Och jag tänker : Vad är det som är NAM? . Går ut och säger "Vad gör du?" Hon tappar glaset med coca cola i på golvet för att jag överraskade henne !!!! Min lillaaa tjeej !!! Jag höll på å skratta tills min munn fick kramper.


På tal om mun och kramper. Kommer ihåg när jag och Cicci var "små" vi hade något roligt samtalsämne på bussen som rörde adamsäpple/evaspäron något åt det hållet . Och när Cicci gick av bussen så log hon fortfarande, samt när hon satte på datan och loggade in på msn "Ler fortfarande, min mun har typ fastnat" HAHA Älsk!



Ne nu blir det letsandancan igen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0