Hoppsan.

Vet att det var ett tag sen jag skrev här. Gick in igår och på inlägg och bara satt och tänkte vad ska jag skriva? Hade INGENTING att skriva! Nada! Därför stängde jag ner det igen. Men nu är det en ny dag, ett nytt inlägg.


Linnéa har fått en liten liten tand !!! Så skoj att dom äntligen tittar upp. Roligt roligt. Det gör liiiite ont när hon bits nu, men antar att det kommer att bli värre.

För ett tag sedan var jag och Erik och såg på Avatar 3D. Läste idag att folk älskar verkligen den filmen så mycket att de vill leva i Pandora, världen där allt utespelar sig i. Och då funderar jag lite och tänker, har folk ingen fantasi ? Kan man inte skilja på film och verklighet så kanske man skall gå tillbaka till bolibompa, på riktigt. Det är ju skadligt. I Pandora är välrden väldigt fin. Men, som sagt det är ju fantasi. Herregud! Jag tyckte att filmen var grym och att det var roligt att "fantisera" i drygt tre timmar. Eftersom vi såg 3D så blev det lite mera verkligt och därför ännu roligare att fantisera. Löjliiiga människor som vill ta sitt liv efter att de sett filmen och tycker att våran värld inte har något att erbjuda. Jag gillar den starkt.


Ska till jobbet på lördag och introduceras. Coolt. En ny värld. Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0