Jobb.

Att åka till jobbet var en frihet, en lyx. Jag har glömt hur det var. Kvällen innan kände jag mig krasslig, nästintill så att jag inte ens orkade åka. Jag hade ingen lust att gå till jobbet alls, efter att ha varit hemma ett år så var det inte så lockande att börja stressa. Men tror mig. Jag hade fel. Det var det bästa som hänt på länge, utan att ta i. Att gå på bussen i framdörren, att få sitta. Titta på folk och nu till det bästa: MUSIK I ÖRONEN. Jag kommer nog att varje  morgon/eftermidda man åker till jobbet kommer jag njuta till varje sekund. Jag älskar min Nea över allt annat, men det var skönt att få lite avstånd.

För att det ska gå smidigt för mig att vara på jobbet utan att tänka på allt som rör sig här hemma så har jag bestämmt mig för att ge allt jag har på jobb när jag är på jobbet, och när jag kommer hem ska jag ge Nea llt jag har att ge. Då blir det liksom jämnt fördelat.


Så nu undrar jag en helt annan sak, är det någon som har den gamla 90-tals klassikern "Winamp" som musikspelare? I HAVE. Och den e fan bäst.

Ont i ryggen idag, har inte suttit så länge på länge. Herremingud.





Kommentarer
Postat av: Anthon

Fantastiskt kul att du är tillbaka hos oss Sanna :)

2010-01-17 @ 12:07:08
URL: http://andypanandy.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det låter verkligen jättebra, kul att höra att du trivs!! Ska köpa en mp3 idag men det blir en iRiver. Efter många timmars nörderi på nätet blev beslutet detta :P

2010-01-17 @ 12:12:53
URL: http://aaltos.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaa det känns faktiskt kul att vara tillbaka också, ett roligare gäng dessutom !



Jaa dte är skönt att kunna gå å fundera lite för sig själv med musik i lurarna :)

2010-01-17 @ 14:25:54
Postat av: sannie

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

2010-01-22 @ 14:40:45
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0