Önsketänkande.

Jag satt i fåtöljen nyss med en väldans trött Linnéa som precis höll på o somna och tänkte att jag skulle skriva "nu har hon äntligen somnat" Men icke sa nicke. Hon e vaken. Hon e liksom uppe som tuppen. Pigg. Pigelin. Och jag är trött och mår illa.


Igår hände det som jag fasat för. Tänker inte säga vad men man blir ju riktigt orolig. Alla säger "ingen fara" men oron sätter sig i maggropen. Vi får väl se hur det slutar.


Dålig på att uppdatera I know. Men men. Ska försöka bli bättre.


Sedan fyller ju min vän Anthon 20 år idag !!! Grattis pårej! <3

Om nästan (lite mer) än en vecka kommer min lillasyster hem ! OH VAD JAG HAR SAKNAT HENNE !!! Ska bli så roligt och se dom igen.


Ne får la ta och slänga upp fötterna i soffan ett tag.


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami


Kommentarer
Postat av: Anthon

Tack - i efterskott :D

2009-10-05 @ 13:18:32
URL: http://andypanandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0