Fint väder

Detta blir ett kort inlägg, vi har jättefint väder !!! Därför är jag inte ens aktiv längre....Men det kommer igen. Ska ner till Vänern och bada sedan...Eller snart. För det är superfint väder och det är varmare i sjön än i poolen trots att poolen "är uppvärmd" Sen är det jättelånggrundt. Vilket gör mig lite rädd över att det helt plötsligt bara stupar rakt ner. Sånt ger mig panik. Så jag gick inte längre ut än någon annan igår kväll. Ne nu får jag gå upp och tvätta av Nea som har gröt och smörgåsrån över hela kroppen !!! Så det blir en tvättlappningstvätt över hela kroppen och knoppen !


Erik ska gå o diska min disk, hihi.


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0