Kaffesump.

Man somnar med värk i benen som egentligen var resultatet av att gå ut med mamma och pappas jycke. Och sedan vaknar man med ont i huvudet. Den är bra, men det ska inte hindra mig från att vara glad och på ett bra humör.

Sommar imorgon igen enligt vädret, men jag får fortfarande de där ruskiga höstkänslorna. Inhandlat höstgardiner till och med. Fast dom är jättefina ändå ! Kanske höststäda lite här hemma till höstmusik? Nog.

Jag har köpt en gryyyym kaffebryggare som ni kanske hört talats om. Det är en sådandära man ställer in koppen, tjaaa man kan säga att det är en kaffebryggare för EN person. Vilket jag tyckte var jättebra! Till slutet av koppen, varje morgon så ligger det sump. Att jag aldrig lär mig att man inte skall dricka den där sista klunken?

Linnéa är på lite kryphumör, jag kan ställa henne i krypställning och hon tycker det är jättekul!!!


Är så sugen på en promenix men det är inte alltid lika skoj att gå ut själv. Kanske blir att jag försöker mig på den där hissgardinen en gång för alla och sedan stryka mina höstgardiner !



Är det ingen annan som har höstkänslor?



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3


Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0