Liseberg och 2 År.

Vi gick upp klockan elva idag, Linnéa vaknade i för sig första gången klockan åtta i morse, men hon somnade snabbt om, även fast jag var liiite pigg ! Sedan vaknad ehon vid elva och vi gick upp o käkade frukost tillsammans. Erik sov på soffan eftersom Linnéa inte ville somna igår och det blir jättetrångt att sova all tre i sängen. Så sa jag att jag ville hitta på något idag, vilket det blev. Liseberg. Vi åkte dit och spelade lite....Gav Linnéa lite käk sen så gick jag och åt på Restaurang för Linnéa hade ju somnat i vagnen. Vi firar två år idag, hajjar ni eller? TVÅ ÅR! Fy tusan vad tiden går fort. Det var romantiskt till att servitrisen väckte Linnéa. Men det gjorde inget för sedan gick vi och åkte sagoslottet och drakbåtarna.

Och snart, på torsdag fyller jag 20. Och lämnar mina tonår. Mycket som händer under tonåren ändå:
- Första lingonveckan
- Mister oskulden
- Första fyllan
- Tror man träffar den stora kärleken typ tusen gånger (Men nu har jag träffat rätt)
- Första gången man ramlar med moppen
- Första blosset
- Studenten
- Får gå ut på krogen
- Första barnet =D


Ja mycket som hänt ändå. Men tar inte 20 som något speciellt. Det blir lite tårta och kaffe för den som känner sig sugen liksom. Ingen fest. Nej. Jag tar mitt firande på campingen ! Faktiskt. Och jag är så jäkla avundsjuk på mamma o pappa som för tillfället campar. Och jag längtar så.

Men näe, nu får jag ta o avsluta. Sitta på ansiktsboken lite innan nanitime !



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0