Yeees.

Jaaa, Nu sitter Linnéa alldeles själv. Vågar dock inte sätta henne på golvetr itkgit ännu, för ibland så trillar hon bakåt. Men måste säga att hon kan sitta väldigt stadigt ändå ! ROLIGT !  Var ute och gick med mamma, pappa, min moster, Erik, Linnéa & Gandalf förut. Pappa säger lite tyst " Vi kan väl rappa på lite nu " -"Vadådå?" .....-"Näee jag såg två vildsvin tralla iväg där borta" Och jag tror inte jag har gått så fort uppför en backe med barnvagn någon gång. Helt galet.


Imorgon blir det lugnt, Erik har ju semester så der är lugna puckar här. Lite städning kanske? Erik köpte rengöringsgrejjor för över 200 kronor idag. O det känns ju att man måste ta städningen på allvar och städa nu då !
Strömstad på fredag ! Skönt. Och sedan lite camping och så :)

Gothia är som sagt över. Och det är skönt. Kroppen börjar komma i sin egna rytm igen, dock har jag nog gjort slut på mitt järnförråd. Hmm..Är lite blek och väldans trött. Men nu ska järnet fanimej tillbaka. Och jag måste ringa till vårdcentralen.
Sedan måste jag ringa till försäkringskassan också...Glömde ju ringa o säga att jag jobbat nu ! Haha annars blir jag väl villkorligt dömd eller något :P


Ne nu ska Linnéa nana.




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0