Ber om ursäkt...

För det förra inlägget om min klippning. Hann ju inte färdigt...Men nu ska jag hinna färdigt och komma till poängen med det hela...

Jag skall alltså klippa mig på lördag. Lördaglördaglördag. Då åker håret av, ÄNTLIGEN !!!! Den långa äckliga hästsvansen ska väck. Det blir inte kort....Men absolut inte LÅNGT.

Men till poängen med det hela. Efter varje frisörbesök så får man en fråga, Vill du se? Ja säger man och de håller upp en spegel så man ser hur fint det blev ! Yeah, next, när man är på förlossningen så åker man över till Bb efter ett tag, och där fick jag frågan "Vill du se" HELL NO att jag vill. Hajjar ni ? Dom vill alltså visa hur fiffin ser ut. Nej tack nej tack. Inte ens om jag fick pengar hade jag velat se det. Tack gode Gud för det.


Idag var det Mammagruppen igen, och Linnéa tycker det är jätteroligt där. Och är nu jättetrött men vägrar att inse det, och ramlar istället. Pizza blev det också. Gött.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0