Snorvalpar!

Blir så fruktansvärt förbannad på ungjävlar som inte uppfostras på ett vanligt jävla sätt, där man lär sig att ta andras saker är helt fel. WRONG. Idiots. Bilen blev snodd i lördags, den hittades hel..Dock var gpsen borta...och ungefär 200 kronor. Och allt detta går på hemförsäkringen "våran självrisk är på 1500 kr" Jo men visst, tack så jävla mycket snorunge !!! Det värsta är väl att vi tros veta vem det är, och då är det bara att plocka fram bilnycklar och gps. SNORUNGE! Blir så förbannad. Man gör inte så. Skulle Linnéa göra så någon gång och jag får reda på det hade hon fanimej fått gå hem till den personen med svansen mellan benen och antingen ge tillbaka sakerna eller ge pengar för det. Blir så förbannad.


Hm bloggpausen blev inte lång dock. Så Sara du kan glädjas. Dock har inte du varit duktig på uppdateringen den senaste veckan heller ! Höhö.


Erik jobbar över idag. Det är så fruktansvärt skönt att lägenheten inte ser ut som ett bombnedslag, jag kan slappna av. Jag är inte ens trött. Det är så himla skönt :) Ska dammsuga lite senare, men det får bli när Nea vaknat. Hon älskar ju att dammsuga, och dessutom så vill jag inte väcka henne.


Jag har varit lite sån här, "jag vill att fler ska läsa min blogg". Men efter att ha sett Achbergs förra veckan så vill jag fan inte det, tjejerna erkänner ju att det skriver och verkar vara patetiska för att få läsare. Och det är ju inte min grejj. Kör på mörkt hår och min egen stil istället för en blond patetisk bloggare.


Nog för mig.



Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0