Mysig dag.

Efter en lång och väldigt frustrerande och arg natt så har jag haft en SKITROLIG dag! Mysig på alla sätt med Ida och Klara.

Som jag skrev igår så sa jag att jag inte kommer ägna en sekund till på detta. MEN, jag har tänkt och tänkt och tänkt. Jag fick panik igår, blev så arg. Aldrig varit så arg men efter många diskussioner med många. Så kom jag fram till, att näe det är inte jag som är trångsynt. Nepp det är det inte. Det handlar om en mognadsfråga. Om att jag inte kommer att ägna all tid åt dig, tyvärr. Så kommer det aldrig bli. Och du kommer aldrig få träffa min dotter igen. Aldrig. Du är inte värd det.  Ett brev fårn personen: (kort)

"Du är en underbar person och jag är glad och tacksam att ha dis om vän"
"Jag gör allt för dig och kommer alltid att finnas här vad som än händer"
"Älskar dig Sanna/Din vän för evigt, S"


Så jag tänkte bara säga till er som nu är vän till henne och hon säger allt detta till er, så vet ni hur det kan sluta. För hon är inte mogen att ha bra kompisar. Nepp hon ska ha kompisar som bara bryr sig om henne. En tragisk lång historia. Men som sagt vännerna sållas, och kvar blir dom bästa :)

Du säger attd u inte bryr dig, men jag vet att det svider någonstans. Min blogg skriver jag vad jag vill i när jag vill. Det är mitt liv. Men nu om inget mera händer så ska jag lägga detta bakom mig. För du är inte värd bättre. Absolut inte.

Som mamma och pappa sa, du har dina vänner som älskar Linnéa, och om den här personen trodde vi inte detta, mycket besvikna.



Älskar Er enormt mycket
Linnéa & Erik
<3



Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0