Att ett könsorgan kan vara så jävla roligt att ropa ut.

Hejsan på er!
Ett tag sen nu. Lite segt men skall uppdatera.

Emma mår bra och som de flesta kanske såg på ansiktsboken så äter hon ett äpple och nudlar varje dag. Hon har bestämt sig för att stanna kvar månaden ut, alltså hon kommer hem den 12:e oktober. Mycket bra. Får vi väl se hur brun och blond hon är när hon kommer tillbaka. Saknar dig hjärtat <3


Imorse hade jag ett hemligt besök inbokat, som egentligen inte hade blivit inbokat men som sedan blev inbokat ändå :) Mys. Complicated.

Linnéa är idga åtta månader gammal. Fyra månader till ettårskalas. Men det är fyra månader det. Vi lever ju idag.

Sedan såg jag Roast på Berns igår. Ett tag i alla fall. För er som inte vet så är det Sveriges typ "främsta" komiker som ställer upp för att roasta en annan kändis, förra veckan Pernilla Wahlgren och igår Robert Gustavsson. Och dessa komiker, hur ROLIGT kan det vara att skrika ut "Du är som en riktig fitta" För att få folk och skratta. Jag vet inte hur många gånger jag hörde ordet fitta slängas ut. Och första gången kanske man småler lite, men om och om och om igen. Då är det inte lika kul. Jag är absolut inte feminist men när man hör det ordet så många gånger så börjar man ju tänka på innebörden. Och det är ju löjligt barnsligt hur ni beter er. I dåliga sammanhang desstuom. Jag gillar er komiker starkt. Men där gick liksom gränsen. Jag slutade titta till slut. Dom kanske ska sadla om till gynekologer? Vad vet jag.



Ne nu ska jag väl ta och nana :)


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0