Klump i magen.

Emmaaaa....Är inlagd på sjukhus nu. Hann inte ens vara där en vecka innan hon blev jättedåligt. Hon ligger inne med dropp nu. Hon spyr och har feber och mår allmänt JÄTTEDÅLIGT ! Och jag tycker så synd om henne så det finns inte. Så mycket som dom längtat. Och nu vill jag faktiskt ha hem henne till våran sjukvård. Till Sverige, till vårat trygga land. För nu har jag en klump i magen och det kan ingen ändra på. Så dom håller på å deala med folksam. Folksam måste få tag i en portoguisisk tolk som kan tolka vad läkaren säger så att läkaren kan säga om hon behöver läkarvård hem till Sverige eller om hon klarar sig på egna ben. Jag är lite rädd faktiskt, och MYCKET orolig. Igår hade dom proppat i henne 7 tabl och idag med. Så kanske därför hon spyr. Men ändå.



ÄLSKAR DIG EMMA!!!!





Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami


Kommentarer
Postat av: Louise Lundin

kommer gå bra ska du se..tänker på er..puss oss

2009-09-19 @ 03:11:10
URL: http://louisesusannelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0