Bloggpaus






Nu är jag tillbaka efter mer eller

mindre bloggpaus som höll på att övergå i en "ingenbloggallsmera", men jag har bestämt mig för att faktiskt, stanna. Jag har så mycket att skriva om hela tiden. Därför är jag tillbaka, för att få skriva av mig för min egna skull i alla fall. Vet inte riktigt vart jag ska börja...


* Linnéa är snart 1 år ! Dags att uppdatera Headern. Hon önskar sig en skinnjacka i present, inga LEKSAKER för det fick hon alldeles för mycket av i julklapp.

* Jag börjar jobba snart igen. Alldeles för snart.

*Vi har fått en trea, 50 meter bort. Ingen lång flytt i alla fall.

*Sökt dagis? Yess


Ja det händer mycket just nu, och jag har införskaffat mig en välbehövlig kalender som jag är mycket nöjd med. Både pris och ställe att handla på, Ullared.


Jag hade ett nyårslöfte också, eller nej två, fast det blev tre idag ? Om man nu kan lägga till nyårslöften?

*Jag ska bli mer rörlig, alltså jag ska börja simma igen och ut och springa med Gandalf. Om han nu kan fatta att han ska jogga och inte kuta.

*Träffa Cecilia och Meo

*Börja blogga oftare.










Kommentarer
Postat av: Emilia

Å, grattis till lägenheten! låter som bra löften. och Linnéa är ett riktigt charmtroll, tänk om man själv lyckades så bra i alla foton :P

2010-01-08 @ 17:13:59
URL: http://aaltos.blogg.se/
Postat av: Hanna B

åh herregud hon är ju gudomligt söt! jag tror jag dööör! men blev det ingen rödtott av henne? :( eller var du också blond som barn?

2010-01-09 @ 11:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0