Tlöööött

Jag är ofattbart trött efter natten. Ibland är jag en typisk svensk som blundar för allt. Fegar ur. Även fast jag hör det jag hör ligger jag o bara lyssnar i sängen. Somnade inte förrän runt tre....Nea fick sova hos oss. Det var skönt. Ibland är man bara så där Neasjuk. Man vill bara gosa och gosa. Och jag kan ligga vaken en hel natt bara för att titta på hur fin hon är, hur hon andas och att hon bara är våran ! Jag tror inte man förstår den kärleken en mamma har till sitt/sina barn innan man själv får ett. Jag förstår, nu gör jag det.

Jag tog ett långt bad förut. Jätteskönt. Men man hade nog velat ha en massagestol ändå. Hade vart sjukt skönt. Jag hade missbrukat den.


Måstemåstemåste ta en promenad idag, så man får känna på solen lite. Om Nea vaknar innan det är mörkt så att säga.

Jag var en riktig rödtott när jag var liten. Så att det liksom sken om det. Linnéa är blond.Mörkblond. Erik är brun nästintill svarthårig kan jag tycka. Jag tror att hon har fått moster Emmas hårfärg. Och färgar hon bort den hårfärgen när hon är stooor sååå...Närå.


Robinsson ikväll, någon mer som följer det?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0