Björnen sover.

Det är precis vad som hände i morse, björnen sov. Det gjord den. Tror vi om det inte var varg. Mamma var ute på morgonpromenaden med Gandalf. Gandalf är en toker men i morse så tvärstannade han och morrade för att senare dra upp mamma i husvagnen igen. Mamma tittade bort för att se var det var. Troligtvis en björn. Som låg och sov. Sånt är coolt. Jag är i djungeln, fast björn-djungeln!

Den här campingen är grym, den kan man kalla femstjärning. Verkligen. Kronocamping i Lidköping, är också fem stjärnor men jämför man den med denna så är den nog tre. För denna har en EGEN pool. Sen finns det en sjö med massa leksaker i. Sånt gillar vi. Det är tur att man har barnasinnet kvar. Jag har fått vara syster dessa dagarna och inte bara mamma. Det är skönt.

Erik säger att det är tomt hemma, det är bara han och katterna. Och det är väldans tomt här också utan honom. Men man måste komma ifrån varandra för att sakna och längta efter varandra också. Sånt är skönt.

Imorgon beger vi oss till min kusin. Ut i lugnet. Blir fiske och skjutning av lerduvor för dom som vill, men jag håller mig nog till Nea. För vi har det så skönt tillsammans.


Kanske blir ett kvällsdopp idag med? Känner mig lite varm faktiskt.

Jag har bakat blåbärspaj till gänget idag, den blev GOOOOD. Så säg bara till :)


Sen undrar jag liksom Anthon vart är kommentarerna? Vart? Ha?

Ne nu får jag ta hand om min dotter.


Ha de gott !


Älskar Er
Erik & Linnéa
<3



Over n out. Mami

Kommentarer
Postat av: Anthon

Okej, jag ska bli bättre mami ;) riktigt illa! Se till att komma hem snart så får vi köra en utgång igen :D

2009-08-14 @ 08:37:44
URL: http://andypanandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0