Hundvakt.

Idag är jag hundkvakt åt lille Gandalf, lite lessin blev han allt när matte gick men nu ligger han och sover, precis som min bebis också gör. Borde egentligen dammsuga och städa lite men NEJ intenu. Tar det sen eller något.


Igår var vi på match, HBFC-Älvsborg, resultat 4-0. Jättebra match, dålig domare och dåliga tränare i älvsborg som inte ens tackar för matchen. De kom med ett bättre lag än förra matchen och förlorar, det svider nog lite. De flesta i HBFC är 92:or i Älvsborg var det flesta födda 90. Så det sved nog. Dom tackade alltså inte för matchen, dåligt som tränare. Men aja.

Sedan vill jag bara påpeka att det går ju för fan knappt att se på fotboll längre. Avfyrar raketer mitt inne på plan. "Vi vill ha respekt" Hörde jag ett par killar säga i teven. Är det så man får respekt? Bränna upp bilar, kasta sten på brandmän och polis? Är det så man får respekt? I så fall är man så jävla pantad innanför pannbenet....

Nog om det.


Blir en promenad idag, ska ta bärselen till Linnéa. Lättare så när man har vovven med sig :)




Älskar Er
Erik & Linnéa
<3




Over n out. Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0